איך בוחרים רהיט לבית בחנות אינטרנטית?

קניית רהיטים אונליין הוא שוק חדש יחסית בישראל, כמו כל דבר טכנולוגי בעידן של היום, המחשבים תופסים תאוצה ואנחנו דואגים שלא תשארו מאחור. רשמנו לכם כמה נקודות חשובות שכדאי שתקראו לפני שאתם עושים את קניית הרהיטים הבאה שלכם.

 

  1. עשו בדק בית

כדי למצוא את הרהיטים המושלמים עבורכם, עליכם לעשות שיעורי בית. לדוגמה, בואו נניח שאתם צריכים ספה חדשה לבית

דבר ראשון תחליטו על מיקום בבית לספה. אחרי שהחלטתם, קחו את המד-מטר ובדקו מהן המידות של הספה או טווח המידות שמתאימים לכם.

בשלב השלישי, בהתאם לעיצוב הבית הקיים או לזה שאתם מתכננים ותפעילו את הדמיון והחוש העיצובי החבוי שבכם (תוכלו להיעזר במאמר שלנו 11 טיפים לעיצוב הבית"). רשמו לעציכם אופציה אחת או יותר של צבעים לספה העתידית שלכם.

 

  1. מבצעים מבצעים מבצעים

רוב האנשים שקונים רהיטים אונליין הם או אנשים של חוסר בזמן או שרוצים למנוע הוצאות מיותרות. בכל מצב, ללקוח בדרך כלל המוצרים הכי משתלמים הם המוצרים שבמבצע שיכולים להגיע גם לעשרות אחוזי הנחה.

וגם כשהם לא במבצע הם הרבה יותר זולים מרהיטים בחנות פיזית מכיוון שאין הוצאות מיותרות כמו שכר דירה ארנונה ועוד המון אחרות.

 

  1. הסתכלו על תנאי המשלוח

חשוב להבין כמה יעלה משלוח של הרהיט, אם הבניין שלכם ישן קצת ואין מעלית, או לחלופין הרהיט שהזמנתם גדול מידי למעלית וצריך מנוף – במצב כזה בדרך כלל החיוב יהיה על הלקוח.

בנוסף אם אתם עושים קנייה של יותר מרהיט אחד, כדאי שתעשו את כל ההזמנה באותו המקום, כך תשלמו פחות על ההובלה וגם כל הרהיטים שהזמנתם יגיעו בפעם אחת.

 

  1. לסקפטיים שבנינו

אם אתם מרגישים קצת חוסר ביטחון בנוגע לקניית רהיטים ברשת, יש כמה דברים שכדאי לעשות כדי להוריד את הפניקה.

  • לקרוא ביקורות – ביקורות זה עניין סטטיסטי גם לחברה הכי אמינה בעולם יהיו ביקורות פחות טובות. השאלה היא מה היחס בין הביקורות הטובות לאלו שפחות. אז לא להילחץ מהביקורת הרעה הראשונה שתקראו.
  • שאלו חברים שכבר רכשו רהיטים דרך או האינטרנט או סתם כאלה שאתם ממש סומכים עליהם.
  • לאתר חייב להיות סימן של חיבור מאובטח כדי למנוע גנבת פרטים של כרטיס האשראי שלכם. סימון בכתובת האתר נראה כך: https והוא יופיע בתחילת כתובת האתר.
  • לפעמים לבצע את ההזמנה טלפונית ולא דרך המחשב יכול להיות הרבה יותר מרגיע. אם אתם לא כאלה מתמצאים במחשבים אל תהססו לבצע את העסקה בשיחה.

 

  1. בואו נסכם

כמו שחניות הבגדים בקניונים בקושי שורדות, סביר להניח שכך גם יקרה לחנויות הרהיטים בשלב מסוים בתקופת חיינו. ההבנה שקנייה ברשת חוסכת זמן וכסף בכך שהיא מאפשרת השוואת מחירים קלה ומהירה ללקוח.

מוזמנים להוסיף ולהביע דעה למאמר בתגובות או במייל.

לכל רעיון שאלה או בקשה, שלחו לנו מייל או הודעת ווטסאפ (לחצני מעבר בראש הדף).