איך לעצב את הבית בזול

כולם היו רוצים בית בעיצוב מדהים וייחודי. אבל כמובן שזה דורש לא מעט כסף, כסף הוא משאב מוגבל ובקלות אפשר לחשוב שפשוט אין לכם את התקציב שיסדר לכם את הבית שאתם חולמים עליו. ובכן, זה פשוט לא נכון ואנחנו כאן כדי להוכיח את זה! שאלנו את המומחים ואספנו 12 טיפים משתלמים לעיצוב הבית בזול שינחו אתכם בהשגת סגנון עיצובי מדהים מבלי לשבור את החסכון בבנק. המשיכו לקרוא כדי לראות כיצד לעצב הרבה בפחות!

 

1. היפטרו מעודפים

בואו נודה בזה, עומס של חפצים בבית הוא אף פעם לא דבר מושך וזה תקף גם לבית שלכם. הצעד הראשון להשגת עיצוב מדהים בביתכם הוא להיפטר מכל מה שאתם כבר לא צריכים. אם יהיו לכם פחות דברים זה גם יקל עליכם לסדר את הבית בצורה מאורגנת ונקייה. אם לא עשיתם סדר פסח רציני הרבה זמן – זו יכולה להפוך למשימה ענקית והיא יכולה להיות מרתיעה. אבל אל תתייאשו; פשוט התחילו עם מגירה אחת בכל פעם. כשתתחילו, אתם תרגישו שחרור והקלה.

2. שימוש חוזר

אז החלטם לעשות סדר, גילתם שיש המון דברים שאתם כבר לא משתמשים בהם. לא בטוח שצריך לזרוק אותם! זה נשמע מוזר, אבל הראשוניים שעשויים לאהוב את הפריטים שזרקתם הם.. אתם! פעמים רבות תמצאו את עצמכם חושבים שאתם כבר לא אוהבים פריט מסוים, אך במציאות, שינוי מיקום למשל יכול להספיק בכדי להעניק לו מראה חדש לגמרי ולגרום לכם להתאהב בו שוב. כך, חידשתם את עיצוב הבית בזול.

 

3. שכרו שירותי עיצוב פנים

בית בהדמיית תלת מימד

כיום, עיצוב פנים הופך לנגיש ומשתלם יותר מאי פעם. שירותי עיצוב פנים זולים צצים מכל עבר עם חבילות בתעריף אחיד ולא בתשלום לפי שעה. מעצבי פנים במחירים סבירים משתמשים לעיתים קרובות בעיצוב פנים וירטואלי כדי לעשות את עבודתם. לקוחות יכולים לדמיין באופן מלא את הבתים החדשים שלהם באמצעות שימוש בתלת מימד לפני שהם מתחייבים לרכישת עיצוב מסוים או רהיטים. יתרה מכך, רוב מעצבי הפנים מספקים הנחות בלעדיות בקניית רהיטים ואקססוריז ללא עלות נוספת!

 

4. שנו מיקום

העברת דברים מחדר אחד לאחר יכולה להוות שינוי משמעותי בעיצוב הבית וגם בזול. סלים, קופסאות ואגרטלים הם רק חלק מהדוגמאות לדברים שיכולים לעבור בקלות מחדר אחד לאחר בעת הצורך. לכן, בכל פעם שאתם מרגישים שאתם זקוקים לריענון עבור עיצוב הבית שלכם, הסתובבו בבית ובדקו אם יש חפץ או רהיט שיכול להתאים. כשאתם מסתכלים על רעיונות לעיצוב הסלון למשל, שימו לב מה הדבר הספציפי שאתם אוהבים בתמונה.

 

5. לחשוב מחוץ לקופסה

יצירתיות היא הפתרון לרוב הבעיות. וכשמדובר בעיצוב הבית, היא מאפשרת להסתכל על דברים באור חדש.
להלן מספר דרכים בהן אתם יכולים לחשוב מחוץ לקופסה על עיצוב הבית שלכם: במקום מוט למגבות חדש, התמשו במגירה – היא קלה הרבה יותר לשימוש ותעשה את העבודה בצורה מעולה.
רוצים אגרטל חדש? צנצנות יכולות להתאים לפעמים.
אנחנו רגילים להסתכל על דברים בשביל מה שייעדו אותם, אך למעשה, הם יכולים לשרת גם מטרות רבות אחרות! להסתכל על חפצים באופן יצירתי זו גם דרך בטוחה לחסוך לכם קצת כסף. ואם כבר החלטתם לצאת לקנות, תוך כדי הקניות, תוכלו לבחור לרכוש פריט פחות יקר ולהשתמש בו בצורה יצירתית.

 

6. בחרו מספר צבעים שיחזרו על עצמם לאורך כל עיצוב הבית

אחד הדברים החשובים שהופכים את הבית ליפה הוא הקו העיצובי בכל חלקי הבית. זה מראה שהשקעתם חשיבה בעיצוב החלל בכללותו וזו דרך בטוחה להשיג תחושה יוקרתית. הסתכלו על סגנונות עיצוב פנים שונים ובחרו את הצבעים שאתם הכי אוהבים. למשל, תסתכלו בדוגמאות לבתים בפינטרסט – במילים אחרות, אתם צריכים להחליט באיזה סגנון אתם רוצה שהבית שלכם ייראה. זה אולי נראה מובן מאליו, אבל לחשוב על זה מראש ולאסוף כמה דוגמאות יעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה בכל פעם שאתם בספק במהלך השיפוץ!

 

7. שינויים פשוטים וזולים לעיצוב פנים

אתם מכיר את האמרה "פרטים קטנים עושים הבדל גדול"? אז זה לגמרי נכון וזה גם אחד הטיפים הכי טובים לעיצוב פנים! לדוגמא, דבר קטן כמו החלפת ידיות לארונות המטבח שלכם יכול להפוך את מראה החדר כולו מבינוני ל"וואו! ". שינוי קטן נוסף וזול, שירים לכם את מראה הבית הוא שינוי ידיות הדלתות שלכם למשהו שמתאים לסגנון שלכם. ומה לגבי מתגים ושקעים של האור? קישוט שלהם יהפוך את הבית שלכם לאופנתי יותר. כל השינויים האלה אולי נראים  לכם מיותרים בהתחלה, אך אנו מבטיחים לכם שאם תיישמו אחד או שניים מאלה, כבר תראו שיפור אדיר בעיצוב הבית!

 

8. אקססוריז

מה אם היינו אומרים לכם שתוכלו לשנות לחלוטין את המראה והתחושה של הבית שלכם עם מעט מאוד הוצאות ומבלי לשנות את הריהוט הקיים שלכם? ובכן, זה בדיוק מה שאביזרים לבית יכולים לעשות. יצירות אמנות, אגרטלים, כריות, מגשים, נרות… הרשימה עוד ארוכה. למרות מה שאנשים חושבים, כל החפצים הללו אינם רק "מלכודות אבק" ויכולים לעזור לבית שלכם ביותר מדרך אחת. אביזרים יכולים לרענן את חלל הבית שלכם, להעניק תחושה מעודכנת לרהיטים ישנים ואפילו לכסות כמה פגמים לחלקים בבית שראו תקופות טובות יותר.

 

9. צבע

צבע יכול לפתור בעיות עיצוב רבות. אבל קירות הם לא הדבר היחיד שאתם יכולים לצבוע. לדוגמא, צביעת התקרה בצבע בולט היא לא דבר שכיח וזה יפתיע את כל מי שנכנס לבית שלכם! לחלופין, תוכלו לצבוע את הדלתות שלכם מה שיעניק אופי חדש לגמרי לבית בהוצאה נמוכה יחסית. לפעמים, אפילו שטיח צבועני יכול לשנות את עיצוב הבית בזול ובאופן דרמטי.

כשתבחרו את הצבע שלכם יש לכם שתי אפשרויות עיקריות. ראשית, ייתכן שתרצו צבע שיחזיק זמן רב ככל האפשר. כדי להשיג זאת, בחרו בגוון כזה שלא ימאס עליכם. אפשרות נוספת היא לשים טפט על הקיר, יש אין סוף סגנונות לטפטים ולפעמים זה יכול להיות במחיר של צביעה של קיר.

 

10. תנו לאישיות שלכם לדבר

זהו טיפ בסיסי לעיצוב, אך הוא מתגלה כאחד היעילים ביותר בשמירה על תקציב. על ידי שילוב סגנונות שונים תוכלו להשיג את הבית שמשקף אתכם באמת. אם תשלבו אקססוריז ורהיטים יקרים עם פריטים זולים, תוכלו לנצל את התקציב שלכם בצורה הטובה ביותר וליצור שילובים ייחודיים. על ידי ערבוב חדש ווינטאג' למשל תיצרו אפקט עיצובי מעניין שיוסיף אופי לבית.

 

11. תאורה היא המפתח

אפילו עיצוב הבית הטוב ביותר יכול להיהרס על ידי תאורה לקויה.. אל תתנו לזה לקרות בבית שלכם! לא משנה באיזה סגנון עיצוב מדובר, בכל הנוגע לתאורה העצה הטובה ביותר היא להשתמש בסוגי תאורה שונים. זה יפתח את מרחב הבית ויגדיל אותו.
התחילו תמיד עם תאורה עליונה, כך תאירו את החדר באופן כללי. לאחר מכן הוסיפו מנורות נמוכות ותאורה על השולחנות בבית, הם יתנו לכם מקום לקרוא ולכתוב בנוחות והם ייצרו אווירה חמימה יותר. לסיום, הוסיפו אורות לפי העין איפה שחסר, כאלה שיצרו לכם אווירה נעימה בבית. חשוב לגוון בסוגי האור:  אם יהיה רק אור לבן בבית, הבית ירגיש קר כמו בית חולים, אך אם תהיה רק תאורה כתומה וחמה – הבית ירגיש חשוך מידי.

12. עבודה בתהליכים

במיוחד כאשר עובדים עם מגבלות זמן ותקציב, רוב הסיכויים שלא תצליחו לשפץ את ביתכם בבת אחת. אבל אתם יודע מה? זה בסדר גמור! זה אולי דורש קצת סבלנות, אבל נסו להרפות מזה שהעיצוב לא לגמרי מושלם עדיין. קחו את הזמן בפרויקט העיצוב – זה ישתלם לכם מבחינה כלכלית ולפעמים זה אפילו גורם לכם להבין בדיוק איזה סוג של עיצוב אתם רוצים וכתוצאה מכך הבית שלכם יהיה אפילו יפה יותר.

 

מחפשים עזרה בעיצוב הבית בזול?

אם אתם מרגישים שאתם רוצים לעצב מחדש את ביתכם מבלי לשבור את החסכון בבנק, אם אתם לא בטוחים מאיפה להתחיל, קבעו פגישת ייעוץ חינם לעיצוב פנים לקבלת סיוע ממיטב מעצבי הפנים עוד היום!