עיצוב משרד – איך תעשו את זה נכון

 

אם אתה מתכנן להקים משרד חדש משלך, מומלץ  להתייעץ עם מעצב פנים או חברת עיצוב פנים למשרדים. הם מנוסים ובעלי ידע פרקטי שיכול לתת מענה על דרישות המשרד. הם יכולים להציע מספר אפשרויות שונות לעיצוב המשרד שלך. עיצוב משרד אינו דומה כלל לתחום עיצוב בתים מפני שחלל משרדי צריך לשרת מטרות מסוימות ולספק סביבת עבודה נוחה ונעימה. בכל מצב, אנחנו כאן כדי לתת לך כמה עקרונות בסיסיים לעיצוב משרד מושלם.

 

1. תכנון החלל המשרדי ועיצוב משרד

עיצוב המשרד תלוי לחלוטין בחלל ובגודל המשרד. עליך להחליט אם יש אזורים מסוימים שדורשים שיפוץ או שיש לשפץ את כל חלל החדר. יש למדוד את השטח הכולל ולאחר מכן לשרטט מודל ולהחליט איזה פריטים נכנסים ואיפה למקם אותם. חשוב לשקול ברצינות את הצורך בכל פריט שייכנס על מנת להימנע ממשרד עמוס ומבולגן. אם מדובר במשרד קטן יחסית מומלץ מאוד לשלב ריהוט בעל פתרונות אחסון יצירתיים לאחסון ניירת ושאר ציוד משרדי. בקש מחברת העיצוב להראות לך מספר עיצובים שונים לחלל החדר.

 

2. תאורה

תאורה ממלאת תפקיד חשוב בעיצוב פנים המשרד מפני שיש לה השפעה רבה על האווירה של המשרד. אם קיימת האופציה לשלב אור טבעי במשרד אל תהססו – לאור טבעי יש המון אנרגיה חיובית והוא משפר את ההרגשה במשרד. השתמשו בגופי תאורה שמצד אחד יעניקו מספיק אור ויהיו נוחים לעבודה ומצד שני גם יספקו מראה מודרני ואלגנטי למשרד .

 

3. גוונים

צבעים וגוונים הם חלק בלתי נפרד בעיצוב פנים המשרד. קודם כל יש לבחור פלטת צבעים רצויה ומומלץ שתהיה בעלת גוון בהיר אשר נותן מראה רך ונקי. חלק מהצבעים שניתן לבחור הם שמנת, לבן אפור בהיר ועוד. צבעים אלו מומלצים מפני שהם עדינים מאוד ויכולים לתת תחושה שחלל העבודה מרווח וגדול. בנוסף צבעים אלו משרים רוגע ומעניקים סביבת עבודה נעימה לעין.

 

4. בחר את הריצוף המתאים לעיצוב המשרד

בין אם זה שטיח, אריחים או פרקט הריצוף הוא אלמנט חשוב בעיצוב המשרד. עבור משרדים של חברות הייטק גדולות שטיח עם טקסטורה יכול לתת תחושה יוקרתית. עבור משרד קטן ייתכן שמתאים יותר לשים פרקט אשר מעניק תחושת חמימות. במידה ומדובר במשרדים גדולים מומלץ ליצור הפרדה בין החללים השונים. למשל, ריצוף קל לניקוי ולתחזוקה בחלל המטבח, ורצפת שטיח בחלל העבודה. שימו לב שקיימת התאמה בין צבעי הרצפה לשאר העיצוב המשרדי  .

 

5. מדפים וארונות

עיצוב משרד צריך להתחשב בנוחות של האנשים. מדפים במשרד יתרמו לאחסון פרקטי יותר של הציוד וכך תוכל לנצל יותר מקום. בחרו מדפים המתאימים לחפצים אותם אתם רוצים לאחסן. לאחסון ספרים ופריטי נוי ניתן לבחור במדפים דקורטיביים שמוסיפים יופי למשרד. אם יש צורך באחסון רב של ציוד וניירת מומלץ לבחור בארונות – הם מסתירים את העומס.

 

6. בחר את השולחן והכיסא הנכונים

קנו ריהוט איכותי, מקצועי  ולא פחות חשוב – יפה. בחרו בשולחן גדול מספיק שיעניק מרחב עבודה מרווח ונוח. הקפידו על כסאות משרדיים איכותיים בעלי תמיכה לגב ומנגנון לשמירה על הגוף ואלו יגבירו את נוחיות העובדים ואת תפוקתם. כיסא טוב יהיה גם גמיש ויוכל להתאים את עצמו למבני גוף שונים. זכרו- אנשים מבלים שעות רבות מהיום במשרד ולכן חשוב להשקיע בריהוט אגרונומי  .

 

 

7. עיצוב משרד באמצעות צמחייה

כיום יותר ויותר מקומות עבודה מבינים שלעיצוב משרד עם קצת "טבע" יש השפעה חיונית על תפוקת העובדים והרגשתם במקום העבודה. צמחים מרעננים את האוויר, משדרים רוגע והופכים את הסביבה ליפה הרבה יותר. וודאו שאתם מוסיפים צמחייה שמתאימה למשרד שלכם בהתאם לרמת התחזוקה והתאורה שהיא דורשת. זכרו כי כיום קיים גם מגוון רחב של צמחייה מלאכותית במידה ואתם לא מעוניינים בצמחייה טבעית. עיצוב פנים המשרד מקבל יתרונות רבים בהוספת צמחייה, לכן כדאי שתייחסו חשיבות לאלמנט זה.

 

לכל שאלה או התייעצות אתם יותר ממוזמנים לשלוח הודעה בווטסאפ/מייל או להתקשר, המעצבים/ות שלנו ישמחו לעזור לכם.

לקריאה של נושאים אחרים בעיצוב וריהוט לחצו כאן והכנסו לבלוג שלנו.