מציאת מעצב פנים אמין, מקצועי ובמחיר הגיוני

הבית שלכם הוא המקום שמשקף את הסגנון האישי שלכם, שבו אתם מבלים הכי הרבה זמן, ובו אתם צריכים להרגיש הכי נוח שאפשר. מעצב פנים טוב יוודא שכך תרגישו.

כמו כל דבר חשוב (קניית בית או מכונית), מציאת שירות עיצוב הפנים הנכון מצריכה מחקר. צוות "עכשיו זה בית" בר מזל מספיק כדי לעבוד עם מעצבי על מכל רחבי הארץ ולכן יצרנו את המדריך המועיל הזה כדי להראות לכם איך למצוא מעצב פנים שתואם את הסגנון והתקציב שלכם.

*דרך אגב ישנה גם האפשרות לעצב את הבית בעצמכם, אם יש לכם טעם טוב וחוש אסתטי, אנו ממליצים לכם לקרוא גם את המאמר שלנו שייתן לך טיפים לעיצוב הבית.

 

1. השראה

בימים אלה יש כל כך הרבה מקומות לקבל השראה לעיצוב, והם יכולים אפילו להוביל אתכם להתחברות עם מעצבי פנים שיוצרים חללים מעוררי השראה. לדוגמא, ב"פינטרסט" תוכלו למצוא מגוון רחב של רעיונות ולפנות עם הרעיונות למעצבי הפנים השונים – תגובתם יכולה לעזור לכם בבחירת איש המקצוע המתאים שיעצב לכם את הבית.

 

2. הסתכלו על תיק העבודות של המעצב פנים

עיצוב הוא עניין של טעם ובסופו של דבר, איזו דרך טובה יותר להיסגר על מעצב פנים מאשר לראות מספר עבודות שלו לפני כן?
קבלת הצעות של מעצבים שונים מקלה על תהליך ההחלטה וחוסכת לכם זמן מכיוון שאתם יודעים שלפעמים מבינים שמעצב אחד טוב יותר מהשני רק אחרי שיחה עם אנשים מעצבים שונים.
אם ראיתם בבתים אחרים עיצוב שאהבתם, תשאלו את בעלי הבית מי המעצב – מי יודע אולי הוא האיש/ה שלכם.

 

3. השוואת מחירים

בדקו כמה המעצב פנים מבקש על עבודתו לפני תחילת העבודה. תשאלו את כל המעצבים שאתם בודקים איתם הצעות מחיר – מה המחיר שהם לוקחים לגבי עבודה אחת ספציפית, היא צריכה להיות זהה אצל כל המעצבים כדי שתדעו בדיוק מי נותן את שירותיו ביוקר ומי בזול. קבלת מחיר אחיד אחד עוזר להגדיר ציפיות וחוסך כסף גם בטווח הארוך.
לפעמים ניתן גם להשוואות בין חבילות עיצוב סטנדרטיות (מטבח, חדר שינה, חדר ילדים ועוד).

 

4. ביקורות והמלצות

אחרון, אבל הכי חשוב, אנחנו לא יכולים להדגיש כמה חשוב לעשות מחקר לפני שאתם משתמשים בשירותיו של אדם. לרוב, למעצב פנים יהיה דף נחיתה/אתר/פייסבוק/אינסטגרם שבאחד מהם תוכלו לראות ביקורות של לקוחות כלפי איש המקצוע.
בדקו את הביקורות ותהיו גם קצת חשדניים:
א. אם יש קצת ביקורות כנראה שהוא מעצב מתחיל (לא בהכרח דבר רע).
ב. אם יש המון ביקורות וכולם באופן מוחלט טובות, זאתי גם סיבה טובה לעשות בדיקה נוספת.
ג. אם אין ביקורות כלל, או שאין זכר למעצב כלל באינטרנט – חשוב לקבל המלצה ממכר שלכם כדי להיות רגועים בהמשך העבודה.

  • בנוסף מומלץ לבדוק האם המעצב עבר הסמכה מסודרת ולא סתם אדם עם חוש טעם מצוין בעיצוב בתים.

קניית רהיטים ברשת

 

מציאת מעצב פנים לא חייבת להיות עבודה קשה, ארוכה או מלחיצה.
אם אחרי קריאת המאמר אתם עדיין מתקשים למצוא מעצב פנים לטעמכם פנו אלינו ונשמח לעזור ולהפנות אתכם למעצבים באזור מגורכם אשר עובדים איתנו ויכולים לתת לכם את השקט הנפשי לו ייחלתם.

לכל שאלה או בקשה מוזמנים להתקשר או לשלוח הודעה.